Науково – методична проблема школи – стержень всієї роботи школи: методичної, педагогічної, роботи з батьками. Ця проблема охоплює навчальний і виховний процеси.
Педагогічний колектив школи працює над проблемою: «Формування професійниих компетентностей учнів через створення єдиного інформаційного простору школи з метою забезпечення ідивідуалізації та соціалізації освітнього простору».
Для розробки ефективних тедтехнологій керівництва навчально – дослідницькою роботою, для сприяння професійному вдосконаленню педагогів у школі діє чотири методичні осередки:
- гуманітарного циклу (керівник Оксана МОСКАЛЬОВА);
- природничо – математичного циклу (Тетяна ШМАЛЬ);
- початкові класи (Наталія САВЧЕНКО)
- класних керівників(Світлана АГЕКЯН)
Провідним напрямом діяльності кожного методичного об'єднання є підвищення фахового рівня, розвиток творчих здібностей, професійний ріст кожного вчителя, які знаходять свої результати в навчально – виховній роботі серед учнів.
Шкільними м/о вдало обрані проблеми, які тісно пов`язані з проблемами районних м/о, проблемою школи:
гуманітарного циклу – «Урізноманітнення форм і методів,щосприяють соціалізації особистості,реалізації її життєвих та професійних компетенцій в умовах трансформації українського суспільства»;
природничо – математичного циклу – «Сучасні стратегії викладання предметів природничо-математичного циклу для розвитку самоефективності як головної умови самореалізації сучасної особистості в умовах впровадження концепції НУШ»;
початкові класи – «Впровадження інтерактивних форм і методів на уроках в початковій школі».
Основні завдання методичної роботи:
-вивчення і творче використання нормативних, програмно-методичних документів;
- активне впровадження та використання та використання і рекомендацій психолого-педагогічної науки;
- створення згуртованого колективу однодумців, які дбайливо зберігають традиції школи;
- діагностика і прогнозування результатів навчально-виховного процесу;
- стимулювання ініціативи та творчості членів педагогічного колективу й активізація його діяльності у науково-дослідній, пошуковій роботі;
- запровадження у навчально-виховний процес сучасних методик, форм, видів, засобів і нових технологій;
- виявлення і ліквідація недоліків, утруднень роботи педколективу.
Методична рада школи
Голова ради - Наталія МАКСИМЕЙКО
Секретар - Наталія САВЧЕНКО
Члени ради
Тетяна ДЗЮБА - заступник директора з навчально-виховної роботи
Віта СТРОГІНА - заступник директора з виховної роботи
Тетяна ШМАЛЬ - керівник методобєднання вчителів природничо-математичного циклу
Наталія САВЧЕНКО - керівник методобєднання вчителів початкових класів
Світлана АГЕКЯН - керівник методобєднання класних керівників,
Оксана МОСКАЛЬОВА - керівник методообєднання гуманітарного циклу.